Thread: Välkomna!
View Single Post
Old 08-29-2013, 08:28 AM   #14
Torbilinho
Bat Boy
 
Join Date: May 2013
Posts: 7
En annan fråga; Finns det inga snittbetyg på spelarna? Vet att det är en bit kvar innan spelet är helt klart. Men ett tips vore att införa några slags snittbetyg så att man faktiskt vet vilka som presterar och vilka man bör bänka. Om det finns och jag helt enkelt missat det vore det super om någon kunde säga var man kan hitta det, är som sagt rejäl nybörjare då detta är min första save i spelet. En annan grej som hade varit bra är om man kunde se under en matchs gång spelarnas betyg och statistik. Av vad jag hittat nu kan man bara se matchstatistik. En tredje sak jag undrar över är huruvida det kommer att komma någon mer avancerad highlightsgrafik? D v s om det kommer att komma en funktion där man kan se vad som händer i matcherna, och inte bara följa händelserna via kommentarer? Om det är så att någon av dessa saker jag tagit upp här redan finns i spelet ber jag om ursäkt för min inkompetens att hitta dessa funktioner.

Tack på förhand och tack till alla er som gjort detta spelet möjligt, riktigt bra jobbat!
Torbilinho is offline   Reply With Quote