Thread: Välkomna!
View Single Post
Old 08-30-2013, 01:23 PM   #24
Aliean
Minors (Double A)

Aliean's Avatar

Quote:
Originally Posted by Merla View Post
Vet faktiskt inte, men det känns tveksamt om NHL-spelarnas attributer kommer att förändras innan releasen. Dock kommer det bli justeringar i databasen ungefär varannan vecka efter releasen.
Men eftersom jag bara sköter den svenska delen av databasen, så kan jag inte svara på hur de gjort när de satte attributen på spelarna. Kan endast svara för SHL (som dock Vikke gjort det mesta jobbet med) och Allsvenskan, samt J20 som jag arbetat med.

Tack för berömmet angående Redhawks attributer. Känns som att jag prickade in dem rätt bra, även om jag anser att Alvarez kanske producerar lite för lite ibland.. men så är han också en rätt ojämn spelare i verkligheten.
Ok det låter ju bra att där kommer vara många uppdateringar för det men jag lär som vanligt ändå röra runt bland spelarna haha gör det även i fm men nu när releasen för detta kommer snart så finns ingen tid för fm mer hockey är mycket roligare.ja ni har lyckats bra och ja redhawks tycker jag du lyckats väldigt bra med.en sak jag har totalt glömt och fråga sen jag köpte spelet är kommer där att komma lags rykte för att kunna skaffa bättre spelare för ett lag som har högre status än ett annat? så att säga om jag vill signa linus omark till Malmö och Karlskrona också vill ha han men Malmö har bättre rykte så kommer han med mer sannolikhet signa med Malmö bara för att dom har ett högre rykte hoppas du förstår vad jag menar
Aliean is offline   Reply With Quote